Euler Hermes > Euler Hermes Csoport > Társadalmi felelősségvállalás

 

Az Euler Hermes felelősségvállalása a környezettel, ügyfélkiszolgálással, diverzitással és az emberi erőforrással kapcsolatos konkrét tevékenységeket foglalja magában. ​


 

  • Fenntartható régiós fejlődés és foglalkoztatás
  • Fenntartható gazdasági fejlődés
  • Környezeti információk
Támogatjuk a helyi kezdeményezéseket és büszkék vagyunk a már futó projektjeinkre. 

 

“az ügyfélajánlások megváltoztatják a világot”


Az „Ügyfélajánlások megváltoztatják a világot” elnevezésű szponzorprogram 2011-ben indult el. Valamennyi ügyfelünk, aki további, az Euler Hermesszel kapcsolatot teremteni kívánó társaságo(ka)t megnevez, kiválaszthat egy nem kormányzati szervezetet, amelynek az Euler Hermes adományt juttat el. Például: Nemzetközi Gyermekmentő Alap, Vöröskereszt, Természetvédelmi Világalap. Az Euler Hermes egyesült királyságbeli, lengyelországi, magyarországi és hollandiai irodái már részt vesznek ebben a programban.

SOPEX


Az Euler Hermes 2010 óra támogatja az Allianz Social OPEX-et (SOPEX). 2011-ben számos munkatársunk egy hetet szánt a nem kormányzati szervezeteknek szóló, az OPEX módszertanát alkalmazó megoldások kifejlesztésére. ​​

a fenntartható gazdasági fejlődés előmozdítása


2001 óta az Euler Hermes az Allianz Csoporttal közösen öt érték előmozdítására összpontosít. Ezek az értékek utat mutatnak munkatársainknak, hogy a csoport céljait elérhessük. 
 

A stratégia és a kommunikáció összehangolása


A konzisztens és integrált stratégia, a tettek, a kommunikáció és az elkötelezettségek révén az Euler Hermes üzleti modelljéről és ügyfélértékéről világos és transzparens képet nyújt ügyfelei és a szélesebb üzleti világ számára.
Ez a konzisztencia segíti munkatársainkat az ügyfelek üzleti fejlődésének és kereskedelmi kockázataik biztosításának támogatásában. Szervezetünk, integrációnk és szolgáltatásaink transzparenssé tétele a tudatosságot és a megbízhatóságot is támogatják. 
 

a kiválóság kultúrájának előmozdítása


Az Euler Hermes vallja, hogy a kiválóságot és a fenntartható növekedést megalapozó elsődleges tényező a teljesítmény. A gazdasági globalizáció kihívásaira való válaszadásban a kiválóság jelenti a haladás állandó hajtómotorját. Munkatársaink mindezt magukénak vallják.

ügyfélorientáció


Az Euler Hermes infrastruktúrájának és folyamatainak, üzleti információs rendszereinek, a legjobb gyakorlatok megosztásának, a képzéseknek, a mobilitásnak stb. az ügyfelek igényeihez való igazítása érdekében többszintű megközelítést alkalmaz.

Mindezek a kezdeményezések az ügyfelet helyezik a stratégia középpontjába. Hogyan tudjuk még jobbá tenni a szolgáltatást? Hogyan tudunk még jobban megfelelni az ügyfelek igényeinek? Ügyfeleink kiszolgálása és üzleti stratégiánk végrehajtása közben ezeket a kérdéseket tesszük fel magunknak minden egyes nap.
 

Fenntartható fejlődési politikája révén az Euler Hermes tevékenysége során elkötelezett a környezeti hatások csökkentésére működése során. A kapcsolódó elszámoltathatósági folyamatok segítenek bennünket világszerte az emberi, anyagi és természeti erőforrások jobb felhasználásában.

 

Energia felhasználás


Rendszeresen ellenőrizzük és fejlesztjük energiafogyasztó berendezéseinket az aktuális biztonsági, fogyasztási és kényelmi előírások betartása érdekében. Az igazgatóság jóváhagyott egy, a berendezések kiválasztásának folyamataiba beépülő, magas színvonalú környezeti előírásokat meghatározó, munkakörnyezetre irányadó chartát (HQE).
 
2012-ben a Csoport központja és francia leányvállalata áthelyezte központi irodáját Párizs üzleti negyedének La Défense részében található Tour First épületbe. A First épület az első a Franciaországban felújított irodaépületek közül, amelyik megszerezte a HQE környezeti tanúsítványt. Ennek az épületnek a széndioxid-kibocsátása és energiafogyasztása 65%-a a hagyományos irodaépületek kibocsátásának. 
 

fenntartható beszállítók


A Csoport fenntarthatóság iránti elkötelezettsége a beszállítók kiválasztásában is tükröződik, ami a beszállítóknak az anyagok életciklusának befejeztével azok visszanyerése és újrahasznosítása iránti elkötelezettségén alapul.  Számos irodában rendszeresítettük a szelektív hulladékgyűjtést.
 

Papírfelhasználás


A papírfelhasználás hagyományosan a Csoport egyik szívügye. 2003-ban az Euler Hermes kialakította az Euler Hermes OnLine Information Service (Eolis) biztonságos portált, amely lehetővé teszi az ügyfelek és üzletfelek számára a biztosítási kötvényeikkel kapcsolatos online ügyintézést. Az EOLIS most már harmincegy országban és tizenhét nyelven érhető el, továbbá a hitellimit-kérelmek 97%-át már most ezen keresztül nyújtják be ügyfeleink.
Ezen túlmenően, a társaság az ügyfelekkel való papírmentes kapcsolattartási stratégiáját is erősítette.
 
2012-ben például a francia leányvállalat elindította az ügyfeleknek és brókereknek szánt elektronikus széfet. Ezen biztonságos archiválási szolgáltatás valamennyi, korábban papíralapon benyújtott, biztosítási kötvénykezeléssel kapcsolatos dokumentum számára lehetővé teszi az elektronikus továbbítást és tárolást, bizonyító erejük elvesztése nélkül.
 

szén-dioxid-semleges weboldal


Az Euler Hermes a globális szén-dioxid lábnyom csökkentésében is részt vállal. 2010 novembere óta az Euler Hermes weboldalai rendelkeznek „szén-dioxid-semleges” tanúsítvánnyal. A szerverek, valamint az Euler Hermes weboldalaihoz való kapcsolódás által elfogyasztott energiát a megújuló energiaforrások fejlesztését finanszírozó európai projekteknek juttatott támogatás ellensúlyozza. Ez a kezdeményezés a dániai CO2-semleges Weboldal Egyesület és az Európai Unió partnerségével közösen indult.
 
Üzleti utazás vonatkozásában az Euler Hermes – minden olyan esetben, amikor a távolság ezt lehetővé teszi – a vasúti közlekedést részesíti előnyben a légi közlekedéssel szemben.  A vállalati gépkocsi-flottát is rendszeresen megújítjuk, hogy az autógyártók által bevezetett legújabb szennyezés-elleni normákból eredő előnyöket kihasználhassuk.